Увага!

Заявки від мешканців приймаються диспетчером цілодобово, Вас завжди вислухають, уточнять проблему і важливо, що по усуненню проблеми, Вас обов'язково сповістять про те, що робота по вашій заявці, виконана.

На постійному чергуванні знаходяться, аварійна і ремонтні бригади. В середньому за зміну вони роблять від 10 до 15 виїздів, приблизно близько восьми виїздів з них - це розв'язання проблеми із забитою каналізацією.
Важливо, що з цих восьми заявок на забиту каналізацію, приблизно в п'яти, каналізація забита з вини самих мешканців.

Де власне грубе ігнорування основних правил експлуатації каналізації. Власники квартир забувають, що каналізація розрахована виключно на сливах рідких розчинних відходів. Папір, сміття, ганчірки стають причиною складних засмічень.

Від цього страждають в першу чергу самі жителі, вогкість і запах, викликає дискомфорт і незручності. Жителям, ми можемо порадити, встановити правильну форму решітки з жиро пастками, що знизить кількість заявок з прочищення каналізації. Але головне, потрібно виконувати основні правила експлуатації!

Адміністрація ТОВ «Універсал - Сервіс ЛТД»