Раціональний підхід

Напевно, кожному з жителів міста зустрічалися люди в спеціальному одязі з інструментами, як правило, вони ходять удвох і називають їх «обхідники» Це працівники керуючої компанії «Універсал сервіс»

З початку роботи Універсал сервіс обхідників не мав, такої спеціальності не існувало зовсім, а в диспетчерську щодня надходило понад 30 заявок, тільки для аварійної бригади.

Таку кількість заявок, необхідно було негайно обробити, так як вони є аварійними і першочерговими. Для того, що б уникнути авралу, була придумана, і введена спеціальність «обхідник»

На цю спеціальність були набрані фахівці які мають досвід і знання в роботі з водопровідними і каналізаційними системами. Створені бригади, які мали кількість в кожній по дві особи, за кожною бригадою був закріплен район, визначені будинки і підготовлен маршрут.

Головна мета таких бригад - це попередити аварію. Обхідники щодня перевіряють закріплені за ними ділянки, якщо виявляють порив або течію, усувають її або терміново викликають аварійну, механізовану бригаду.

При появі в компанії обхідників, аварійні заявки скоротилися в п'ять разів. Часто буває так, що мешканці телефонують і повідомляють про аварію, а в цей час обхідники її вже усунули або усувають.

Керівництво компанії, високо оцінює працю бригади обхідників: Бутенко Микита Сергійович, Федяєв Сергій Олександрович і оголошує їм подяку. Сьогодні їх ділянка є найкраща в місті Покров, в підвалах будинків закріплених за ними порядок, в них сухо і немає присутності стороннього запаху.

Жителі нашого міста, можуть не турбуватися про раптову аварію, комунікаційні системи, знаходяться під пильним наглядом. Керуюча компанія, використовує раціональний підхід до вирішення проблем у сфері комунальних послуг, працівники компанії намагаються задовольнити всі потреби користувачів, роблячи їх життя комфортним.

З повагою, адміністрація ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД»