Щодня оператори підприємства-постачальника електроенергії «ДТЕК Дніпровські електромережі» обробляють близько 9 тисяч телефонних дзвінків. Тому на підприємстві переглянули політику взаємодії з клієнтами.
Проведений аналіз показав: лише 10% вступників в колл-центр підприємства дзвінків здійснюється зі стаціонарних телефонів, а 80% - з мобільних.
Тому було прийнято рішення про введення багатоканальної телефонної зв'язку, що буде зручно для клієнтів з телефонами різних операторів мобільного зв'язку.
Цілодобова консультація з питань електропостачання та обслуговування:
056-790-99-00, 066-790-99- 00, 067-790-99-00
При виникненні питань пов'язаних з електроенергією, якщо таке питання виникло (масово) в двох і більш будинках, в такому випадку в першу чергу потрібно проконсультуватися з співробітниками «ДТЕК Дніпровські електромережі»
Так само можно звернутися в диспетчерську службу ТОВ "Універсал - Сервіс ЛТД" за мобільними телефонами:
067-560-03 22; 095-260-74-00
З повагою, адміністрація ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД»