Як не просто зруйнувати старі стереотипи!

Керуюча компанія, в своїй роботі використовує новий підхід до вирішення проблем у сфері комунальних послуг, намагається в повній мірі задовольнити всі потреби користувачів, тим самим руйнує створені раніше стереотипи.

На жаль, зруйнувати стереотипи, які створювались роками, не так-то просто. 30. 01. У соціальних мережах мешканка, яка проживає по вулиці Курчатова 26, Тамара Федорівна Мороз, виклала фото з мокрою стелею в своїй квартирі і висловила своє обурення, на працівників керуючій компанії.

Шановна Тамара Федорівна! Диспетчер перевірив всі заяви на Вашу адресу, від Вашого чоловіка, надійшла заява вчора 29.01.2020. Сьогодні 30.01.2020., За вашою заявою, вже працює виїзна ремонтна бригада, на той момент, коли Ви писали скаргу, фахівці вже робили покрівлю по Вашій адресі.

Що стосується ремонту покрівлі, дійсно в 2015 році по вулиці Курчатова в будинку 26 проводився поточний ремонт покрівлі. Проводився цей ремонт ТОВ «Ремо 2006», Цей ремонт покрівлі, не був прийнятий і житлово-експлуатаційне управління, цю роботу не оплатило. Тому сьогодні ми маємо такий результат!

На жаль, цей випадок не єдиний, коли мешканці, за звичкою, не розібравшись, пишуть скаргу і викладають в інтернет. Вже на сьогодні керуючою компанією виконана величезна робота, кожен крок якої описується на офіційному сайті ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД», 

На офіційному сайті ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД», Ви можете зареєструватися в електронному кабінеті, який спеціально створений для споживача житлово-комунальних послуг, а так само ви зможете завжди бути в курсі подій, що стосуються нашої праці.

З повагою, адміністрація ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД»