Порядок розгляду заяв та письмову відповідь на них

Заяви в керуючу компанію, від жителів багатоквартирних будинків, розглядаються в порядку черги, своєчасно і об'єктивно.

Фахівцями перевіряються викладені в заявах факти, потім, в залежності від складності та характеру виконуваних робіт, приймається рішення на задоволення поданої заяви.

Деякі з жителів, наполягають на тому, щоб компанія ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД» давала письмову відповідь на їх подані заяви.

Відповідь, за результатами розгляду заяв (клопотань) керуючою компанією дається в обов'язковому порядку. За бажанням мешканців, компанія може давати відповідь і в письмовому вигляді.

Письмова відповідь не надсилається поштою. Менеджер компанії, повідомляє заявнику про те, що за його заявою відповідь готовий, і він повинен отримати його в офісі компанії, який знаходиться за адресою вул. Лізи Чайкіної 30.

Керуюча компанія ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД», прагне до швидкої реалізації поставлених завдань, так само в якісному виконанні послуг, що входять в їх обов'язки за договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.

Просимо поставитися з розумінням, що деякі з робіт, які вказані в заявах, можуть бути не в компетенції компанії, або ж можуть вимагати для виконання, не визначеного часу, в такому разі відповідь не може бути обмежена строком.

З повагою, адміністрація ТОВ «Універсал - сервіс ЛТД»