Ви повинні про це знати!

У разі, якщо стався порив по стояку, що б уникнути затоплення, перекривається весь стояк. Якщо в аварійній квартирі нікого немає, працівники комунальної служби приступають до пошуку господаря квартири.

Для того, що б знайти господаря квартири, або дізнатися його телефон і виключити злом дверей, працівники комунальних послуг звертаються до допомоги сусідів або міських служб. Як правило, розшук триває не більше однієї доби.

Пошук значно ускладнюється, якщо порив стався у вихідні дні, так як немає можливості, звернутися в міські служби і дізнатися дані з державного реєстру.

З боку працівників ТОВ "Універсал - Сервіс ЛТД", робиться все можливе, для пошуку господаря квартири, так як злом квартири пов'язаний з певними незручностями для обох сторін.

Згідно із законом виконавці комунальних послуг, можуть прорватися в квартиру, без згоди власника. Невідкладна ситуація, пов'язана з необхідністю порятунку життя і здоров'я людей, або їх майна, дає їм таке право.

При такому несанкціонованому доступі крім виконавця послуги присутні також представники органів внутрішніх справ, працівники аварійно-ремонтної бригади та хтось із сусідів.

Працівники аварійно-ремонтної бригади повинні після закінчення такого візиту, відремонтувати пошкоджені елементи (замки, вхідні двері або вікна і т.д.). Однак рахунок за злом і лагодження дверей або вікон буде виставлений винуватцю, господареві квартири.

Але не будемо забувати і про те, що багатоквартирний будинок, це, перш за все гуртожиток, і звичайний порив по стояку, приносить незручності всім мешканцям, які, мають відношення до цього водопроводу.

Рано чи пізно, кожен з нас, з якихось причин, на довгий час залишає свою квартиру. Для того, що б не піддавати ризику себе і інших мешканців багатоквартирного будинку, залишайте свої координати сусідам або в диспетчерську службу ТОВ "Універсал - Сервіс ЛТД". Це позбавить всіх нас від неприємних ситуацій.